Nya Tävlingströjor!

• 30 jan 2024
  • klubbkläder

image: Nya Tävlingströjor!

Nu är det äntligen dags för ett litet ansiktslyft på våra redan snygga tävlingströjor! Men de kunde ju om möjligt bli ännu snyggare!

Till minne av Göte Niklasson

• 29 jan 2024
  • minnes ord

image: Till minne av Göte Niklasson

I början av året gick en av våra klubbmedlemmar bort. Göte har varit klubben trogen sedan 50-talet och var med och byggde klubbstugan i Svartedalen. Han var aktiv både inom orientering och skidåkning men på grund av jobbet på Barnvagnslagret så var det svårt att hinna med orientering på helgerna men det var sporten som gällde sommartid.

Tex-mexkalas i KOK-punkten

• 24 jan 2024
  • kokpunkten, tex-mex-kalas

image: Tex-mexkalas i KOK-punkten

Du missar väl inte vårens bästa uppstart? Lördagen 24 februari kl 18.30 är det tex-mexkalas i KOK-punkten för alla medlemmar över 18 år. Festkommittén fixar mat, du tar med dig valfri dryck. Läs nyheten hur du anmäler dig. Välkommen!

10 Mila Anmälan

• 22 jan 2024

Nu är anmälan öppen för vårens 10 Mila i Nynäshamn!

I år är det ett nytt spännande upplägg på kaveln så även damerna får nattsträckor, så vi vill ha så många som möjligt. Alla är välkomna för en rolig orienterings helg tillsammans!

Anmälan här på eventor.

Sista dagen för anmälan är 29e Februari så anmäl er redan igår!

10 Milasatsning!

• 10 jan 2024
  • klubbresa, klubbträning, tävlingsresa

image: 10 Milasatsning!

Nytt år och ännu ett 10 Mila! Och i år så tänkte vi göra en extra tränings satsning för de som vill ge det lilla extra! (Även om man inte är med på 10 Mila så är man självklart välkommen. )

Vinnare och rätt svar från januaris poängpromenad

• 9 jan 2024
  • poängpromenad

image: Vinnare och rätt svar från januaris poängpromenad

Årets första poängpromenad genomfördes i bistert vinterväder. Ändå valde 130 promenadsugna att lämna stugvärmen för att ta sig upp till Fontin och svara på frågor och kanske ta sig en efterföljande fika. Stort tack till alla som kom! Välkomna åter 4 februari!