Start för gymnastiken

• 14 okt 2023
  • gymnastik

image: Start för gymnastiken

På torsdag 19 oktober startar gymnastiken i Övre Fontinskolans gymnastiksal. Kl 19.00 är det lekfull barngymnastik för dig som är medlem och är mellan 6 och 12 år och därefter tar styrkegymnastiken vid för alla medlemmar kl 20.00. Notera de nya tiderna!

Om du planerar att vara med, anmäl dig gärna via Aktivitets-menyn högst upp på hemsidan för att underlätta administrationen för ledarna (barngymnastik/styrkegymnastik). Det är inget krav att anmäla sig innan utan bara tacksamt. Inloggning via personnnummer krävs för att anmäla sig.

Välkomna!

Kungälvs OK på 25-manna

• 11 okt 2023
  • klubbresa, stafett

image: Kungälvs OK på 25-manna

Som en del i klubbens 65-års firandet så åkte drygt 50 medlemmar till Stockholm och 25-manna kaveln. En fin dag med många bra genomförda lopp vilket resulterade i att båda lagen blev godkända: placering 122 och 265.

Flera av deltagarna deltog första gången på en stafett, bra jobbat. De flesta sprang även 25-manna medel på söndagen.

Vinnare och rätt svar från oktobers poängpromenad

• 10 okt 2023
  • poängpromenad

image: Vinnare och rätt svar från oktobers poängpromenad

Drygt 100 deltagare ville vara med på oktobers poängpromenad i ett soldränkt Fontin. Här är denna månads vinnare och rätt svar. Stort tack till alla som ville vara med. Varmt välkomna åter 5 november!

Vill du bidra till att föra vår klubb framåt?

• 2 okt 2023
  • klubbarbete, kommittéer

image: Vill du bidra till att föra vår klubb framåt?

Kungälvs Orienteringsklubb är en ideell idrottsförening, allt arbete som sker i klubben, sker ideellt genom styrelsen, kommittéer och uppdrag. Just nu pågår arbetet med att bemanna nästa års organisation. Anmäl ditt intresse redan nu om du vill vara med och föra vår klubb framåt!

Läs nyheten för mer information.