Uppstart vårens träningar 26 mars!

• 14 mar 2024
  • barnverksamhet, björnarna

image: Uppstart vårens träningar 26 mars!

Våren är här och därmed drar träningen igång för fullt igen! Tisdagen 26 mars så drar träningen igång för samtliga träningsgrupper i Fontin.

Vårens träning startar 26 mars kl 18:00 då alla grupper håller till i Fontin. Är man osäker på vilken grupp man tillhör så är detta ett utmärkt tillfälle då man blir in-slussad till rätt grupp. Annars så är det bara att kontakta någon ledare och be om hjälp. Grupperna som erbjuds är (mer info här):

• Björnarna
  • Grön/Vit
  • Gul
  • Orange
  • Lila/Svart

För information om varje träningstillfälle så rekommenderas det att gå med i whatsapp gruppen för respektive grupp här.

Träningarna pågår sedan fram till den 11/6! (skolavslutningsveckan)

Bli medlem: Det går bra att prova på 2 tillfällen innan man betalar medlemsavgift, instruktion för hur man blir medlem finns via hemsidan. Som medlem omfattas man av en gruppförsäkring under träning.

Väl mött i skogen!

/Ledarna Kungälvs OK