Kungälvs OKs nya hemsida

• 20 dec 2022
  • hemsidan

Välkommen till Kungälvs OKs nya hemsida. Här kommer du kunna läsa om klubben, vilka träningar, aktiviteter och arrangemang vi har och mycket därtill. Som medlem kommer du kunna anmäla dig till aktiviteter samt betala dina räkningar från klubben.

En viktig del av nya hemsidan är att få igång din inloggning. Det är via den som du kan betala medlemsavgift och andra fakturor från klubben, men även boka upp dig på aktiviteter.

Alla medlemmar har ett kontot på nya hemsidan. Det man behöver göra första gången är att få ett lösenord. Gör så här:

1. Klicka på Logga In upp till höger. Klicka därefter på "Glömt lösenordet?".

2. Fyll i ditt personnummer och begär en återställning.

3. Du får ett mail till den e-postadress som står registrerad på dig i medlemsregistret. Får du inget mail, kontakta ansvariga för hemsidan via kontaktformuläret som du finner i huvudmenyn längst till höger.

Följ länken i mailet och sätt ett nytt lösenord för ditt konto.

4. När du är inloggad hittar du Mina Sidor under Mitt Konto upp till höger. Där under kan du hitta vilka aktiviteter du är anmäld till, vilka fakturor du förväntas betala och så vidare.

Har du några frågor om hemsidan, synpunkter om upplägget eller något annat, kontakta oss gärna! Vi ser inte hemsidan som klar utan mer som ett pågående utvecklingsprojekt. Det finns alltid saker som man kan göra bättre så dina tankar och idéer är högst välkomna.