Tack till alla sprint-funktionärer

• 19 maj 2022
  • sprint-sm

Vi tävlingsledare vill tacka alla goa klubbmedlemmar, som ställde upp på alla möjliga (och omöjliga) sätt för att vi skulle kunna genomföra detta SM i Sprintorientering i söndags.Utan er insats - stor som liten - hade detta inte gått.

Det blev kanske lite stressigt här och var några gånger, men slutresultatet blev fantastiskt i det vackra, men lite kyliga, vårväder.

Arenorna blev fina, alla kontroller satt där de skulle, häckar och buskar var snitslade och rivning av Flunsåsarenan gick på drygt en timma - FANTASTISKT.

Så än en gång - ett STORT TACK.